Trenér kondičního běhu

Trenér kondičního běhu

U kondičního běhu je důležitá radost z pohybu, která vychází z uvolněnosti, lehkého a snadného kroku. Ráda k tomuto přirozenému pohybu pro lidské tělo pomůžu úplným běžeckým začátečníkům i pravidelným běžcům, kteří se potýkají s bolestmi při běhu.

Snažíte se hubnout a zkoušíte to s během a nedaří se? Ráda pomohu nastavit trénink do posledního detailu, aby se hubnutí podpořilo. Vše je o správné tepové frekvenci, která souvisí přímo úměrně s tempem běhu. Mnohdy stačí malé úpravy tempa, aby se začaly dít velké věci s tukovými zásobami v těle.

Můžu pomoci hobby běžcům k lepším časům pomocí systematického tréninku. Trénink není jen o tom, že se svěřenec, klient, řídí mými pokyny, ale taky o tom, že klienta dlouhodobě sleduji, vývoj tempové rychlosti, vytrvalosti, tepové frekvence a neustále dynamicky reaguji na změny vyvolané tréninkem v jeho těle. Na to musí umět trenér reagovat a upravovat neustále trénink, dle aktuálního stavu klienta. Nejsme stroje, jsme lidé. A to přesně já zaručuji.

Změňte svůj život, začněte běhat.

Otočka na závodě

Nejlepší běžecké výkony na silničních závodech:

Palestra Kbelská desítka – trať 10km, čas 35:56 (2014)

Sportisimo 1/2Maraton Praha – trať 21.0975km, čas 1:19:25 (2014)

Mnichovský maraton –  trať 42.195km, čas 2:50:44 (2013)

 

Aktuální časy:

Reykjavík marathon – trať 10km, čas 35:47 (2019)

Mattoni 1/2 maraton Ústí nad Labem – trať 21.0975km, čas 1:26:36 (2019)